BOOS
BOOS

 

اس ام اس دوستی و رفاقت و مرام

<><><><><><><><><><><><>
این زنجیر رفاقتمونه ! عمرا پاره بشه چون جنسش از معرفته !
.
.
رفاقت مثل برگ درخته که وقتی از درخت کنده میشه باز به پاش میفته !
.
.
عشق یعنی : خواستن برای دوست ، زیستن برای دوست ، بودن برای دوست ، مردن برای دوست
آمدن و ماندن و رفتن برای دوست بی آنکه باشی یا بخواهی که باشی
.
.
به سلامتی رفیقی که زرنگه ، وجودش قشنگه ، قلبش یه رنگه ، عشقش پررنگه ، آخرش دلم واسش تنگه !!!
.
.
زمین خوردن زیباست اگر مقصد خاک پاى دوست باشد !
.
.
همه میگن خرابتم ولی من اوراقتم ، غیر قابل تعمیر
.
.

ای دوست پابند وفا بودم و هستم / والله که من اهل صفا بودم و هستم
دانی ز چه این دل به خودش می بالد ؟ / از این که فدای رفقا بودم و هستم
.
.
چون روزگار بر همه کس پایدار نیست / بهتر از دوست در جهان یادگار نیست
.
.
از بم خرابتر تو ایران نداریم !!!
بمتم به خدا
.
.
دوستی گلیست که فقط در دلهای پاک و بی آلایش می روید و تو مفهوم آن گلی
.
.
سر را به فدای قدم دوست کنم / تن چیست که خاک قدم دوست کنم ؟
پامال رهش اگر نگردد سر من / سر چیست که من در قدم دوست کنم ؟
.
.
در گلشن دوست ، گل چیدن سخت است / همه را دیدن ، تو را ندیدن سخت است
.
.
ما نه آنیم که در بازی تکراری این چرخ فلک / هر که از دیده مان رفت ز خاطر ببریم
یا که چون فصل خزان آمد و گل رفت به خواب / دل به عشق دگری داده ز آنجا برویم
وسعت دیده ما خاک قدمهای تو بود / خاک زیر قدمت را به دو دنیا بخریم
.
.
بیا بلبل از این کوچه گذر کن / بزن چه چه ، رفیقان را خبر کن
اگر پرسند که آنها در چه حالند / بگو در میکده چشم انتظارند
.
.
دل به هر کجا رو کند ، آخر بیاید سوی دوست / قبله دل ها کجا باشد به غیر از کوی دوست ؟؟؟
.
.
دنیا نباشد ! فقط کوچه ای باشد و باران و دوستی که زلال تر از باران است
.
.
میدونی اوج رفاقت چیه ؟
به یاد رفیقی باشی که به یادت نیست ، من همیشه تو اوج رفاقتم
.
.
گر با غم دوریت نسازم چه کنم ؟ / با یاد تو گر عشق نبازم چه کنم ؟
چون در نظرم تویی فقط مایه ناز / گر من به تو ای دوست ننازم چه کنم ؟
.
.
۹۹۹۹۹۹۹۹ هر چی بری ۱۰ نمیشه چون خیلی ۹کرتم
.
.
با یاد رفیق است که دنیا برپاست / با عشق رفیق است که دنیا زیباست
.
.
اینو می فرستم به سلامتی هر چی گلدونه !!! به شرط اینکه گل شما باشی و خاکش ما
.
.
جان فدای دوست کردن نزد ما دشوار نیست / سوزم از این غم که ما را فرصت دیدار نیست
.
.
بر گوشه سنگ قبر من بنویسید : من هرچه که دارم از رفیقان دارم !
.
.
بابا خرابتیم ، نذار هرکی از کنارمون رد میشه بگه این خراب شده مال کیه !!!
.
.
ما در راه دوستان نقص پیمان نکنیم / گر جان طلبند دریغ از جان نکنیم
دنیا اگر از زیبارویان لبریز شود / ما پشت به دوستان قدیمی نکنیم
.
.
مرا دل ز خوبان جدا نیست / ولی صد حیف با خوبان وفا نیست
به دوستان دل سپردن کار سهل است / ز دوستان دل بریدن کار ما نیست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:اس ام اس مرامی جدید, توسط سامان